loading...
اطلاعات من
سمانه پهلوانی بازدید : 93 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود کرک برای همه نسخه های IDM با IDM Cracker Tool v1.0

با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام نسخه های نرم افزار IDM را کرک نمایید و بدون سریال نامبر با آن کار کنید.

سمانه پهلوانی بازدید : 138 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)


بعد از اینکه اطلاعات مربوط به نرم افزار را دریافت کردید، نوبت به فعال کردن یا همان activate کردن IDM میرسد. برای اینکه نرم افزار از حالت آزمایشی به حالت کامل و خریداری شده تبدیل شود باید شماره سریال (Register Key) که از ما دریافت کردیده ای، همراه با ایمیل و نام خود وارد آی دی ام کنید.(عکسهای زیر تنها یک مثال میباشند)

توجه: اگر از ویندوز ویستا یا Seven استفاده میکنید آی دی ام را به صورت Run as Administrator اجرا و مراحل را دنبال کنید .


1.آی دی ام را جرا کرده از منوی ثبت نام  روی ثبت نام کلیک کنید:

register idm

2.به ایمیلی که از طرف ما در یافت کرده اید مراجعه کنید و شماره سریال نرم افزار را با استفاده از کلیدهای Ctrl+C یا کلیک راست و انتخاب Copy ، کپی کنید:




3.در پنجره ای که باز میشود نام،نام خانوادگی، ایمیل و همچنین سریال نرم افزار را با استفاده از کلیدهای Ctrl+V یا کلیک راست و انتخاب Paste ، وارد نمایید. توجه کنید که قبل از کلیک روی OK به اینترنت متصل باشید تا نرم افزار سریال شما را تایید کند (این کار فقط چند ثانیه طول میکشد).



4.به منوی "راهنما" مراجعه و روی "درباره IDM" کلیک کنید. در پنجره باز شده باید به صورت زیر اطلاعات نمایش داده شوند:

 


همانطور که در عکس زیر میبینید کلمه Full نشان دهنده ثبت نام شدن نرم افزار میباشد:
لطفا نمایش عکس را فعال نمایید
سمانه پهلوانی بازدید : 78 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Offline-Explorer-Enterprise

نرم افزار Offline Explorer Enterprise یکی از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزار ها در زمینه نمایش صفحات وب به صورت آفلاین می باشد. این نرم افزار قادر است تا کل وبسایت مورد نظر را دانلود کند و بر روی سیستم شما ذخیره کند و شما به راحتی می توانید در این وبسایت دانلود شده به جست و جو بپردازید بدون این که با آنلاین بودن آن تفاوتی را احساس کنید. شما می توانید با این نرم افزار وبسایت هایی که به آن ها علاقه دارید را با پروتکل های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP به صورت Offline تماشا کنید. با این نرم افازر شما در حین مسافرت نیز می توانید از وبسایت مورد نظر بازدید کنید و از مطالب آن استفاده کنید. این نرم افزار قادر می باشد تا بیشتر از یک میلیون وبسایت را دانلود کنید که این ویژگی یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار به شما می رود. این نرم افزار از فلش، اسکریپت و متن های فعال نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

نرم افزار Offline Explorer Enterprise دارای ویژگی های زیر می باشد:

- دانلود و تماشای وبسایت هایی با پروتکا های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP  به صورت آفلاین

- پشتیبانی کردن از HTTP ،SOCKS4 ،SOCKS5

- امکان دانلود کردن بیشتر از 500 فایل در یک زمان

- امکان چاپ کردن همه وبسایت به صورت یکپارچه

- دارا بودن رابط کاربری ساده و راحت در عین حال بسیار کاربردی

- امکان جست و جو کردن به وسیله کلمات کلیدی فایل مورد نظر

- امکان کنترل کردن سرعت دانلود

- پشتیبانی کردن از کشیدن و رها کردن (Drop & Drag) لینک ها از مرورگر های اینترنتی

- امکان زمانبندی کردن عملیات دانلود

- امکان دانلود بیش از یک میلیون وبسایت

- امکان آپدیت کردن وبسایت هایی که دانلود کرده اید

- امکان ذخیره سازی فایل صوتی و ویدیویی با استفاده از مرورگر

- امکان خاموش کردن و یا قطع ارتباط اینترنتی سیستم پس از تمام شدن عملیات دانلود

و …

  • حجم فایل : 13.7 مگابایت
  • رمز فایل : www.homedownload.ir
  • راهنما : 1- فایل را از حالت فشرده خارج کرده و نرم افزار را نصب کنید.
    2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی را تولید کنید.
    3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen فعال کنید.
سمانه پهلوانی بازدید : 528 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Multivariable Calculus App

نرم افزار Multivariable Calculus یک نرم افزار حل معادلات چند متغیره و چند خطی مثل مشتق و انتگرال می باشد که برای اندروید طراحی شده است. این نرم افزار قادر می باشد تا معادلات داده شده به آن را در سریع ترین زمان حل کند و به جواب نهایی برسد. این نرم افزار از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد به طوری که در گوگل پلی امتیاز 4.3 از 5 را به خود اختصاص داده است. این نرم افزار قادر است تا همه معادلات عددی را حل نماید یا این که به جای متغیر ها کقدار جایگزین کند. این نرم افزار حتی قادر است تا نمودار توابع 2 بعدی و 3 بعدی را نیز رسم نماید. حتی می تواند که تعیین حد توابع را در رسیدن به یک نقطه یا نقطه خاص انجام دهد. دارا بودن قابلیت مشتق گیری از توابع چند متغیره و همچنین انتگرال از توابع چند متغیره. این نرم افزار حتی قادر است که نقاط بحرانی و نقاط زینی توابع نیز می باشد. محاسبه گرادیان تابع ها، تعیین نقاط اکسترمم نسبی در تابع ها، محاسبه انتگرال های یک یا دو یا سه گانه تابع ها، محاسبه ضرب داخلی و خارجی دو بردار، محاسبه کردن دیورجانس و کرل میدان بردار از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. Multivariable Calculus همینک آماده دانلود می باشد.

  • حجم فایل : 1.93 مگابایت
  • رمز فایل : www.homedownload.ir
  • راهنما : برای اندروید 2.1 به بالا
سمانه پهلوانی بازدید : 86 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)
حل معادلات، انتگرال‌گیری، بررسی توابع، ریشه‌یابی، لگاریتم، ماتریس، توابع مثلثاتی و ... از جمله کلماتی هستند که هنگام تحصیل برای بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان ترس و دلهره را به‌همراه داشته و دارند! آیا هنوز هم با شنیدن این کلمات مضطرب می‌شوید؟ یا جزو آن دسته از افرادی بودید که ریاضی و پیچیدگی‌های آن را دوست داشتید و بیش از هر درس دیگری به آن علاقه نشان می‌دادید؟
 

بسیاری از دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در فهم دقیق دروسی همچون ریاضی با مشکلاتی مواجهند که توصیه همیشگی استادان این درس، برای رفع این مشکلات نیز حل تمرینات زیاد است. باتوجه به همین مساله این هفته قصد داریم نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که نه‌تنها به کمک آن می‌توانید سوالات سخت ریاضی را به آسانی حل کنید، بلکه می‌توانید مهارت خود در حل تمرینات را نیز بالا ببرید و چنانچه از درسی عقب مانده‌اید یا آن را بخوبی متوجه نشده‌اید، همچون یک استاد همیشه در دسترس، پاسخ تشریحی تمام سوالات خود را ریز‌به‌ریز و مرحله به مرحله از این برنامه دریافت کنید.

سمانه پهلوانی بازدید : 144 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

حذف لوگو از تصاوير ويدئويي
تكنيكي را كه در اين شماره آموزش خواهيم داد نحوه حذف LOGO يا آرم از روي تصاوير ويدئويي است. در اين شيوه آرم انتخاب شده توسط فيلترهايي كه عمل آناليز تصوير را انجام مي‌دهند حذف شده و فضاي باقيمانده از آن توسط پيكسل هاي كناري جايگزين مي‌شوند.
اثر اين فيلترها در تصاويري كه داراي رنگ‌هاي تيره و كدر مي‌باشند بهتر و كامل‌تر بوده و اشكالات ناشي از حذف آرم را كمتر نشان مي‌دهند. البته قابليت اين فيلترها با هم فرق دارند و در شرايط متفاوت داراي عملكردهاي متفاوت مي‌باشند.
ما سه فيلتر به نام‌هاي  MSUـLOGO REMOVER , LOGOAWAY  و DELOGO را كه توسط شركت هاي مختلف ساخته شده است مورد آزمايش و استفاده قرار داديم كه در ميان آنها فيلتر DELOGO بهترين عملكرد را در حذف آرم در تصاوير مختلف ارائه داد.
اين فيلتر براي حذف آرم هاي ثابت طراحي شده است و هيچگونه اثري بر روي آرم‌هاي متحرك و انيميشن ندارد بر اساس ادعاي طراح DELOGO، اين فيلتر قدرت حذف كليه آرم هاي ثابت را بدون صدمه زدن به تصاوير زيرين دارد البته اين شعاري است كه تمام سازندگان نرم افزارها مي‌دهند در حاليكه در تست هاي ما نتيجه هميشه اينگونه نبود و در برخي موارد نتيجه كار بسيار خوب و در موارد ديگر خيلي مطلوب نبود. براي كسب بهترين نتيجه از اين فيلتر بايد به مواردي مانند اندازه آرم ، رنگ بندي صحنه ، دقت كار و تنظيمات درست فيلتر توجه داشته باشيد .
اگر چه اثر به جاي مانده از حذف آرم در اغلب موارد در تصاوير تا حدودي مشخص مي‌باشد ولي اين مسئله چيزي از اهميت و ارزش اين فيلتر كم نمي‌كند و نبايد فرموش كرد كه به كمك اين فيلتر مي توان بسياري از تصاوير را مجددا مورد استفاده قرار داد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 3,529
  • بازدید کلی : 64,503