loading...
اطلاعات من
سمانه پهلوانی بازدید : 55 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

 

حل مشکل نارنجی شدن آیکون آنتی ویروس در taskbar : برای این کار باید وارد تنظیمات پیشرفته برنامه شوید...


آنتی ویروس را باز کرده و در صفحه اصلی آن ، دکمه F5 کیبورد خود را فشار دهید....

r

در صورتی که از شما سوالی پرسیده شد با YES تایید نمایید...


خواهید دید که پنجره تنظیمات پیشرفته باز می شود...


از گزینه های سمت چپ ، گزینه Tools را بیابید....


از زیر مجموعه های آن System updates را انتخاب نمایید....


سپس در سمت راست ، گزینه NO update را انتخاب کنید ...


 

سمانه پهلوانی بازدید : 157 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

- دیوارآتش چیست؟

- دیوارآتش شید

- توصیه ما

- آموزش

دیوار آتش چیست؟

دیوار آتش نرم افزار یا سخت افزاری است، که از ورود هکرها و انواع دیگر بدافزارها به رایانه شخصی شما جلوگیری می کند. دیوار آتش اطلاعات رسیده به سیستم شما را بررسی میکند و سپس یا آنها را مسدود کرده و یا اجازه ورود به سیستم را می دهد. دیوار آتش همان ضدویروس یا بد افزار نیست. دیوار آتش از ورود هکرها و کرمها جلوگیری می کند و نرم افزار ضدویروس رایانه شخصی را در برابر ویروس و همچنین نرم افزار ضد بدافزار رایانه را در برابر بد افزار محافظت می کند.

شما در رایانه شخصی خود تنها به یک نرم افزار دیوار آتش نیاز دارید (جدا از دیوار آتش که احتمالاً بر روتر شبکه شما نصب شده است). داشتن بیش از یک برنامه دیوار آتش روی رایانه موجب ناسازگاری و اشکال می شود. دیوار آتش مانعی می سازد بین فضای اینترنت و رایانه شخصی شما. شکل زیر نحوه کار دیوار آتش را نمایش می دهد.

SheedLearn0

شکل 1

دیوار آتش شید....

سمانه پهلوانی بازدید : 92 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
comment نظرات (14)
users
Views
بازدید : 117068 بار
Fresh Download

 

Fresh Download نرم افزار مدیریت دانلودی با قابلیت کاربری بسیار ساده و در عین حال سریع می باشد که دانلود فایلهای شما از اینترنت مانند نرم افزارهای مورد علاقه خود، و نرم افزارهای به اشتراک گذاشته مورد علاقه شما ، فایلهای MP3، فایلهای فیلم، مجموعه های عکس و تصاویر، و غیره را بمیزان قابل توجهی افزایش می دهد. بر خلاف تمامی نرم افزارهای مشابه، این نرم افزار %۱۰۰ رایگان می باشد و عاری از هرگونه بنر تبلیغاتی مزاحم که باعث کم شدن پهنای باند شما می شود، و نیز هر گونه نرم افزار جاسوسی گنجانده شده به همراه نرم افزار ارائه می شود. این ابزار از چهار اتصال برای هر فایل به منظور دستیابی به بالاترین سرعت دانلود ممکن استفاده می نماید. Fresh Download به شما این امکان را می دهد تا کانکشن های متعدد ایجاد نمایید، دانلودهای خود را موقتا متوقف و مجدد از سرگیری نمایید، ونیز بصورت بی نظیری با مرورگرهای معروف و شناخته شده همچون Internet Explorer, Netscape, Mozilla, Opera سازگار و یکپارچه می باشدونیز به شما اجازه می دهد تا فایلهای مورد نظر برای دانلود خود را زمان بندی نمایید تا دز زمان مشخص عملیات دانلود آغاز گردد. علاوه بر این ، برنامه از پراکسی سرور ها برروی پروتکل های HTTP  و  FTPپشتیبانی می نماید ونیز گزینه ای جدید برای افزودن دکمه FD  برروی نوار ابزار اینترنت اکسپلورر ارائه می دهد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Fresh Download 8.40 :

  • افزایش سرعت دانلود فایلهای شما برروی پروتکل های HTTP  و  FTP با استفاده از اتصال فعلی شما
  • پشتیبانی از انواع کانکشن های مختلف مانند Dial-up, Cable, DSL / ADSL, Satellite, T1
  • قابلیت متوقف نمودن موقت و از سرگیری مجدد دانلودهای ناقص، با قابلیت اتصال مجدد  و بازگردانی از اتصال اینترنت قطع شده
  • ارائه ابزارهای مدیریت دانلود برای کانکشن های  متعدد
  • استفاده از ۴ اتصال همزمان وقابل افزایش تا ۸ کانکشن برای دستیابی به بالاترین سرعت دانلود ممکن
  • افزایش سرعت دانلودهای شما تا %۴۰۰ بر مبنای گزارشات کاربران
  • یکپارچگی و سازگاری آسان با مرورگرهای مختلف مانند Internet Explorer, Mozilla Firebird and Firefox, Netscape Communicator, Opera, Avant Browser, Crazy Browser, Maxthon / MyIE2, Slim Browser برروی هر سیستم عامل ویندوز از قبیل ۹۵, ۹۸, Me, NT, 2000, XP
  • گرفتن آسان لینک های دانلود از مرورگرهای شناخته شده توسط برنامه
  • زمانبندی دانلودهای شما برای زمان های با ترافیک کمتر
  • مونیتورینگ کلیپ برد و پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن
  • گرفتن آسان لینک از هر برنامه کاربردی دیگر
  • پشتیبانی از نرم افزارهای آنتی ویروس برای اسکن دانلودهای شما
  • قابلیت دانلود از سایتهای محافظت شده توسط پسورد برروی پروتکل های HTTP  و FTP
  • پشتیبانی از پراکسی سرور
  • دارا بودن Extract  کننده فایل زیپ داخلی
  • همراه داشتن فلش پلیر۱۰
  • قابلیت حمل نرم افزار

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایلحجم فایل: 6.17 مگابایت
پسورد فایلپسورد فایل : www.patoghu.com

سمانه پهلوانی بازدید : 301 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

برنامه Windows ×Movie Maker یک برنامه قدیمی و کاربردیه که در ویندوز XP وجود داشته ولی در ویندوز 7 برداشته شده و به جای اون برنامه های دیگه ای گذاشته شده ، ولی این برنامه ها تمام کارهای Windows ×Movie Maker رو انجام نمیدن. نرم افزار ×Movie Maker ویندوز یک نرم افزار ساده و ابتدایی برای ساخت فیلم با استفاده از تصاویر و فایلهای صوتیه که بخاطر محیط ساده ای که داره مورد توجه بسیاری از کاربران به خصوص کاربران مبتدی قرار گرفته. شما میتونید به راحتی با انتخاب چند تصویر و چند فایل صوتی و انتخاب افکت و مدلهای مورد نظر خودتون، یک فیلم استخراج کنید و از اون لذت ببرید. لازم به ذکر است که این نرم افزار براحتی روی ویندوز 7 و بالاتر مانند ویندو ز8 قابل نصبه و میتونید مثل Windows ×Movie Maker ویندوز ایکس پی ازش در ویندوز 7 استفاده کنید. حجمش هم خیلی پایینه و سریع دانلود میشه ...

 

این برنامه را من خودم از نسخه جدید ان بیشتر ترجیح می دم و از این استفاده می کنم

سمانه پهلوانی بازدید : 83 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

امروز می خوام دو تا نرم افزار را که از سایت اسمان سافت برداشت کردم به شما معرفی کنم 

این نرم افزار محدودیت هاى فایل هاى پى دى اف را براى باز شدن و ویرایش و کپى و پرینت و … از بین مى برد. همچنین هنگام استخراج فایل هاى زیپ و فشرده شده و رمز دار، رمز مورد نظر را یافته و محتویات آنرا استخراج مى نماید. هنگامى که رمز حساب هاى کاربریتان از جمله ایمیل و مسنجرها را فراموش کرده باشید با این نرم افزار براحتى آن ها را بازیابى خواهید کرد. همچنین اگر رمز سایت هاى شخصى خود را فراموش کرده اید با این برنامه آن ها را خواهید یافت. شما قادر خواهید بود تا رمز و شماره سریال هاى برنامه هاى نصب شده در سیستم تان را بیابید. بعلاوه این ابزار قابلیت یافتن رمز هایى را دارد که حداقل یکبار درسیستمتان وارد کرده باشید...

 

2-

Ontrack EasyRecovery یکی از بهترین برنامه های ریکاوری می باشد که کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. در سمت چپ این نرم افزار گزینه هایی وجود دارد که به کمک آنها می توانید اطلاعات حذف شده تان را به هر نحوی که حذف شده اند برگردانید . چه اطلاعاتی که از طریق shift + delete حذف شده اند و چه اطلاعاتی که به واسطه ی فرمت درایو از دست رفته اند و … . با توجه با اینکه اطلاعات مورد نظرتان که حذف شده اند از چه نوعی هستند (عکس ، فیلم و …) می توانید محدوده ی جستجوی نرم افزار را محدودتر کنید تا بتوانید سریع تر به اطلاعات مورد نظرتان برسید. همچنین با این برنامه می توانید فایل های آسیب دیده ی Access ،Excel ، Word ، Power Point و Zip را تعمیر کنید. برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید...

    

سمانه پهلوانی بازدید : 73 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)
  

چرا عکس های وبلاگ نمایش داده نمی شود؟؟؟

پاسخ : گاهی اوقات عکس هایی که قبلا درون یک سایت دیگه بوده را کپی-پست میکنید تو وبلاگتون . اما بازدیدکننده ها نمی تونن ببیننش. علت چیه حالا ؟

این مشکل معمولا زمانی رخ میده که وبلاگ نویس میخواد عکس های سایت های دیگه رو در سایتشون قرار بدن .. اونم به روش copy paste !!!  البته همیشه رخ نمیده :

ببینید .. وقتی شما عکسی رو که در سایت خارجی ای غیر از سایت خودتون هست باروش copy paste در وبلاگتون نمایش میدین، هر بار که وبلاگ شما باز میشه عکس باید از سرور اون سایته لود شه و در وبلاگ شما نمایش داده شود. یعنی شما در اصل داری از هاستینگ اون سایت استفاده میکنی و این فشار روی سرور اون سایت میاره .

بنابراین مدیران هاست ها و سایت ها میان کدهایی روی سرورشون اجرا می کنن که اگه عکس هاشون در سایت دیگران قرار بگیره باز نشه …

حالا شما چه باید بکنی ؟ شما باید بری اون عکسو ازون سایت برداری و خودت اونو در یه هاستی مث tinypic.com آپلود کنی

سمانه پهلوانی بازدید : 121 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

هک (روت) :
۱- گزینه Usb Debug در گوشی فعال باشه و از نصب بودن درایو گوشیتون مطمئن باشید.
۲- شما باید net.Frameworker 2.0 به بالا رو سیستمتون نصب باشه( اکثر نرم افزارها وبازیهای امروزی همراه خودشون ورژن 3.0 یا 3.5 رو نصب میکنند پس احتمالاً تو اکثر سیستمها نصب هست.)
۳- فایل runme.bat رو از داخل پوشه ای که تهش نوشته روت اجرا کنید.
۴- پنجره cmd باز میشه و میخواد برای ادامه یک دکمه رو فشار دهید. یکی از دکمه های کیبرد رو بزنید و منتظر باشید تا کارش رو بکنه( صبر داشته باشید،حدود یک دقیقه طول میکشه)
۵- گوشی ریبوت میشه. اگه برنامه super user نصب بود یعنی که گوشی روت شده وتمام.
خارج از هک (آن روت) :
نکته:آنروت کردن به این روش درصورتی جواب میده که فقط از روش بالا گوشی رو روت کرده باشید. پس خواهشن اگه با روش دیگه ای گوشی رو روت کردید از این روش استفاده نکنید.
تمام مراحل مثل روش روت هست فقط فایل runme_unroot.bat رو از پوشه آنروت اجرا کنید.
در هنگام آنروت کردن Super user سه بار اجازه دسترسی میخواهد که با زدن گزینه Allowed روی صفحه گوشی این اجازه رو بدهید. بعد 30s گوشی ریبوت میش

سمانه پهلوانی بازدید : 76 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

به طور کلی محبوب ترین نرم افزارهای مکان یاب SmartCom GPS و Garmin هستند . این دو نرم افزار به خوبی در ایران جواب داده و مکان شما را به صورت دقیق روی نقشه , پس از اتصال به ماهواره های مکان یاب , مشخص می کنند. نرم افزار اول که در این پست به شرح آن خواهیم پرداخت مکان شما را روی یک نقشه که به صورت عکس و کالیبره شده در آن قرار داده اید نشان می دهد . در حقیقت عموما نقشه های این برنامه به صورت , نقشه هایی هست که در بازار مشاهده می کنید اما با این تفاوت که مکان شما دقیقا روی این نقشه نشان داده می شود. البته برای تعدادی از شهرها نقشه ماهواره ای نیز تهیه شده که شما می توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت مکان فعلی خود را از طریق ماهواره مشاهده کنید . نرم افزار دوم یعنی Garmin نقشه هایی به صورت سه بعدی دارد و البته فعلا فقط شهرهای بزرگ نظیر تهران , شیراز , مشهد و … در این نرم افزار به صورت کامل ساپورت می شوند و برای شهرهای دیگر فقط نقشه راه های اصلی ساپورت می شود. اما ویژگی مهم این نرم افزار امکان نشان دادن نزدیک ترین مسیر به مقصد هست . این امکان فعلا فقط برای شهر تهران میسر هست , بدین صورت که برای مثال شما در نارمک ساکن هستید و می خواهید به میدان راه آهن بروید , کافی است اسم مقصد خود را در برنامه تایپ  کرده تا این برنامه مسیر مورد نظر را روی نقشه برایتان مشخص و حتی به صورت صوتی لحظه به لحظه شما را راهنمایی کند. این نرم افزار را در روزهای آینده خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

سمانه پهلوانی بازدید : 126 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

 

کد

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 3,450
  • بازدید کلی : 64,424